Wsparcie informatyczne dla firm

1

Stałe wsparcie

Nadzór nad komputerami, drukarkami, urządzeniami sieciowymi oraz pozostałym sprzętem informatycznym. Regularne przeglądy oraz czyszczenie.

Systematycznie wykonywane aktualizacje systemu operacyjnego i aplikacji używanych w firmie pozwalają zachować odpowiedni poziomo bezpieczeństwa, jak również dają dostęp do nowych funkcjonalności.

2

Rozwiązywanie bieżących problemów

  • Analiza i usuwanie usterek sprzętowych.
  • Naprawa błędów w działaniu systemu operacyjnego.
  • Usuwanie usterek w działaniu aplikacji.
  • Szkolenia i pomoc merytoryczna.
3

Tworzenie kopii zapasowych

Regularne tworzenie kopii zapasowych danych i konfiguracji sprzętowej oraz bezpieczne ich przechowywanie to bardzo ważna czynność w każdej firmie. Niestety wiele firm o tym zapomina, lubi robi to w sposób nieprawidłowy. 

Warto sprawdzić czy proces ten w Twojej firmie działa prawidłowo.

Sprawdź również:

Audyty informatyczne IT Consulting

Zagrożenia  dla firmy, które mogą się pojawić przy braku stałego wsparcia informatycznego:

awaria

nieplanowana Awaria

Brak regularnych przeglądów sprzętu, aktualizacji systemu operacyjnego oraz aplikacji może doprowadzić do nieplanowanej awarii.
kradzież danych osobowych

Kradzież danych osobowych

Przy braku odpowiednich zabezpieczeń dane osobowe klientów mogą zostać wykradzione. Zgodnie z przepisami  RODO może to spowodować wiele problemów.
utrata danych

Utrata ważnych danych

Brak kopii zapasowych lub nieprawidłowe ich przechowywanie może doprowadzić do utraty ważnych danych biznesowych,
włamanie

Włamanie

Nieaktualne wersje systemu operacyjnego i aplikacji zwiększają ryzyko kradzieży danych i unieruchomienia firmy.