Wsparcie informatyczne dla firm

Stałe wsparcie IT

  • Nadzór nad komputerami, drukarkami, urządzeniami sieciowymi oraz pozostałym sprzętem informatycznym.
  • Okresowe przeglądy i czyszczenie sprzętu.
  • Systematycznie wykonywane aktualizacje systemu operacyjnego i aplikacji.

Regularne wykonywanie powyższych czynności pozwala zachować odpowiedni poziom bezpieczeństwa, jak również daje dostęp do nowych funkcjonalności.

Rozwiązywanie bieżących problemów

  • Analiza i usuwanie usterek sprzętowych.
  • Naprawa błędów w działaniu systemu operacyjnego.
  • Usuwanie usterek w działaniu aplikacji.
  • Możliwość pomocy zdalnej.
  • Szkolenia i pomoc merytoryczna.

Tworzenie kopii zapasowych danych

Regularne tworzenie kopii zapasowych danych, konfiguracji sprzętowej oraz bezpieczne ich przechowywanie to jedna z najważniejszcyh czynności jak powinna być wykonywana w każdej firmie. Niestety wiele firm o tym zapomina, lubi robi to w sposób nieprawidłowy.

Warto sprawdzić czy proces ten w Twojej firmie działa prawidłowo.

Zagrożenia dla firmy, które mogą się pojawić przy braku stałego wsparcia informatycznego:

 AWARIA

Brak regularnych przeglądów, czyszczenia sprzętu, aktualizacji systemu operacyjnego oraz aplikacji może doprowadzić do nieplanowanej awarii.

 Utrata danych

Brak kopii zapasowych lub nieprawidłowe ich przechowywanie może doprowadzić do utraty ważnych danych biznesowych,

 Kradzież danych

Przy braku odpowiednich zabezpieczeń dane osobowe klientów mogą zostać wykradzione. Zgodnie z przepisami  RODO może to spowodować wiele problemów.

Włamanie

Haker może wykorzystać niezaktualizowane systemy w celu przejęcia danych i wymuszenia okupu.